Första Sex..

Snodd, kopierad, snattad och tagen från en Matilda :)

Sex första:

Första bil: En röd i plast.
Första kärlek: Byrestam
Första husdjur: Hund, Baltzar
Första semester: Turkiet
Första riktiga kärlek: Jonni
Första Brölloppet: Någras, namnen har jag ingen aning om, Stabilt Linn!

Åtta senaste:
Senaste alkoholdrycken: Öl.
Senaste bilfärd: Med rally-mamma från sigtuna - hem.
Senaste filmen du såg: The Holiday
Senaste ringda telefonsamtal: Kalmar, Göterfelt
Senaste bubbelbadet: Oj, oj. för länge sedan, fy
Senaste spelade cd: En bränd.
Senaste gången du grät: Åt friendsreklamen på Tv - igår
Senaste måltiden: Ris, ris och thaisås

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Absolut!
Blivit arresterad? Nej nej.
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja.
Varit på tv? Japp, haha skämde ut mig senast på BigBrother-finalen -06!
Fått ditt hjärta krossat? Ja, eller nått liknande
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Möjligen till avlägsna kompisar (?)
Busringt till nån? Oftare än jag vågar erkänna.

Sju saker du har på dig:
Nu? - Shorts, linne, skjorta, skärp, tofs, diadem & undisar.

Sex saker du gjort idag: Pussats, solat, fotat, cyklat, firat syster & fikat.

Fem favoritsaker: Kameran, Lipsyl, Kudden, Min hunk, Sovmornar och Sommarkvällar.

Fyra personer du kan berätta allt för:
Göterfelt, Jonni..  och Malz

Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Choklad.

Två saker att göra innan du dör:
Hoppat fallskärm
Varit i Kenya plus Sudan.

En sak du ångrar: Nyårsafton -06/-07!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback