...

ello , jag heter linn och min blogg har förvandlats till en klago-plats... !

Idag vill jag kasta skit på

- Nästa termins scheema som är så dåligt att jag måste säga upp mig från mitt jobb...för att jag inte slutar tidigt någon dag ..
- Att jag är fruktansvärt sugen på oxfile med potatisgratäng, rödvinssås och mozarellasallad... och till middag blir det .. Blodpudding. Jippi.
- Att jag fått feber, halsont, förkyldning och huvudverk Sammmmtidigt.
Jag är i och för sig stolt över att jag nu när jag skulle skriva upp allt deppigt inte kom på mer än fem saker...

Men det som skulle kunna pigga upp mig nu vore...

- En glad pojkvän..
- Att jag kunde sjunga fruktansvärt bra!
- En stooor pool mitt i mitt rum
- En lillesyster utan damp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback