Avlider på grund av semelbrist

Trodde inte det va möjligt, men nu avlider jag på grund av semel-brist!. Gash, lovar..snart tar jag och lindar täcket runt mig, trär på mina extremvarma sockor och vandrar 2 km ner till Ica för att inhandla en semla med oerhört mkt mandelmassa. Helt seriöst, trots min feber, huvudverk och orklöshet skulle jag kunna bestiga mount everest för en liten semla, eller det är vad det känns som iaf. Så snälla pappa, hör när jag ber och kom hem med en paket semlor åt familje, skulle vara guld värt!

Uppdatering:  Min pappa är ju bara helt underbar när han åker iväg och köper semlor bara för min skull. Älskar dej, tack!

Uppdatering nr 2: Ja hörrni, jag fick tillslut min semla (med extra mkt mandelmassa) Men, i eftrhand förstår jag absolut inte hur fan jag kunde vilja ha en Fetbulle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback