Dagens

Sitter och trånar efter middag, luktar sjukt gott i hela huset och jag har fan svårt att tänka på någonting annat än just mat. Jonni hade kallat mig "svullo", yes sir: Ett stolt svullo.
Kvällen ägnas åt pojken min, få se om det blir film?! Skönt att bara dega faktiskt.
Appropå slöa, haha dagen igår blev ordäntligt slö. Middag med mamma, mormor, syster och Linnéa, fruktansvärt gott va det. Kollade på Let´s dance bara för att vara riktigt tråkigt sociala, Linnéa somnade vell kring halv tio i soffan mitt emot min. Jag checkade klart på Erin Bro...Men somnade jag också kring halv 12. Vaknade av att min älskling ringde och va otroligt söt i telefonen, tack för det Jonni. Nu verkar maten äntligen vara klart. Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback