De tio sakerna


Tio saker jag inte kan leva utan..

  • Mitt underbara te - Värmen , smaken, lukten och känslan av te.
  • NRJ - Mitt val av radiofrekvens, Finns ingenting jag hellre vaknar till än Alex hesa garv..
  • Britta-Stina [min kära bärbara] - mina 15 000 bilder är mitt liv.
  • Mooovie - Ofta i brist på annat att göra, men underbara filmer är ett måste.
  • JonniSvensson - Min lilla retsticka till gosse kan inte annat än vara underbar <3
  • Humor - Oftast i form av min Broder och våra torra skämt och missuppfattningar.
  • Mitt favorit påslakan - En fin gåva från en person som har en speciell plats i mitt liv.
  • MartinaHaag - Hennes böcker kan få en död att le.
  • Sommar - Visst vinter i all ära, men efter några månader Måster jag få sommarsol på min hud.
  • Mamma - Räcker med ordet "oersättlig"
Vilka är dina allra viktigsate??

Kommentarer
Postat av: sanne

Svartvit tycker jag ;)

2007-02-21 @ 19:36:13
Postat av: Linnéa

Think you forget something/one ;/

2007-02-22 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback