!"#¤%&/()=?

Fortfarande i chocktillstånd, eftersom jag har varit med om det absolut överlägset värsta ögonblicket i mitt liv, när jag skulle gå in på "mina bilder" i datorn så fanns det inga bilder där. INGA av mina 14178 bilder...Panik, Mardröm. Chock [!!!] Jag kan bra säga helvette, .. men när jag dampade loss, fock fispel och kastade datorn i golvet kom min älskade Jonni på att jag kanske inte va inne på min användare på "Britta-stina" som datorn heter, så jag kollade och så va fallet. Jag lovar, från att vara den mest olyckliga mäniskan i världen till att vara den lyckligaste människan i hela universum. Skulle kunna kyssa ihjäl min hjälte för dagen! Jag har aldrig i hela mitt liv förut gråtit ricktiga lyckotårar, men om det finns ett enda bra tillfälle att gråta över lycka i livet så va det i detta ögonblick. Nu ska jag lungna ner mig och försöka sluta skaka.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback