Fascinerad över mig själv.

Fascinerande, känns som om det va otroligt länge sedan jag satte nytt  världsrekord i 'onödig-fakta'. För trots allt är det ju faktiskt min grej, att prata om totalt ovesäntliga, extremt booring stuff som ingen egentligen bett om att få höra. - Men som vi alla vet är det väldigt svårt att presterat när det verkligen gäller, så även i detta fall. Det enda som ploppar upp i mitt huvud nu just i denna stund är  "visste ni att det där 100 personer årligen som dör av orsakern att dom har svalt [håll i er] en kulspetspenna." WOW det kallar verkligen inte jag för 'onödig fakta' , Gud va intressant att veta liksom. Men i alla fall, jag får återkomma till mitt världsrekordsförsök senare.

Det var en dag igår också - Träffade Jonni, Grissley, Babe, Älskling: Ja kärt barn har många namn. Men i alla fall, jag och min hunk kollade på "The fast and the furious, Tokyo drift" [orkar egentligen inte lägga någon vikt på att poängtera att vi skulle behöva skaffa oss ett liv ]

Dagen idag kanske inte riktigt va lika .. öhm . nice?! , matteprov, allergisjuk, huvudverk och sjukt lång skoldag.
Men otroligt roliga samtalsämnen kom upp med bror min idag.. tack för pratstunden. Resten av dagen har jag bara suttit och läst i kära Cosmopolitan och suktat över allt fint  jag bara måste lägga pengarna på när jag får min lön.

Vill ha-begär, mina nyaste 'fynd'...
174236-8
  
                    *Rå balla glasögon från Wedins                                           * Halsbandet hittade jag på Asos

                    * Extremheta skor också från Asos                                      * Alltid lika fina Snö-smycken.
 
                                       *Och det så lockande nagelacket som jag till och med drömt om i natt.

Tyvärr måste nog pengarna gå till saker jag Behöver och inte saker jag Vill ha , ahh lika tråkigt som det låter, men hoppas på att lyckas kombinera köpen?!. Men tills dess att jag blir mångmillionär satsar jag på att dagdrömma om min kära undisar at Victoria´s secret.






Juste, omöbleringen funkade faktiskt..MysPys.

174236-12

Sussa sött svea rike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback