godmorgon världen

GODMORGON världen, Linn är vaken pigg och kry..Gymmet nästa och sedan direkt till Ikea med syster och familjen . Kraam :D



Uppdatering: Ahh som vanligt blev familjestunderna helt underbart skrattframkallande, totalt mobbade och stört sköna..Vem diggar inte familjen Wedin/Persson??!Införskaffade Lite små saker på Ikea: Överkast, ljus, ramar, bord osv. Mums. Haha ahh
EP, Nippe och jag garva mest hela tiden .. FAST... jag började störtböla när pappa sade att jag aldrig bäddar sägen (som jag gör varje dag!!).. ahh asså känns som om jag är i obalans igen i sinnesstämmningen??! Men iaf. sedan började jag gavra som FAN åt mig själv för jag tyckte jag va så töntigt kul när jag grät över en sådan sak.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback