Hinder i vägen, trappen..desperat

Okej , ett desperat försök att hinna bli frisk innan fredag och romme känns dömt att misslyckas. När jag legat framför tv i vardagsrummet tänkte jag byta plats och slänga mig i sängen istället, men ett hinder i vägen: trappen. När jag äntligen orkat palla mig upp för trappen va jag vungen att sätta mig på översta trappsteget och vila i någom minut innn jag orkade fortsätta vandringen mot mitt rum, mot sängen.

Så nu ligger jag här, fast! Skulle mer än gärna palla mig ner och hämta ett gröt saftigt gott äpple, men icke sade nicke, jag stannar stannar här uppe, rädd för att inte omma upp för trappen sedan igen! Haha får nöjja mig med mina två påsar halstabletter pappa köpte åt mig, och hoppas att dom stillar hunger. Ska passa på att se en film bror tipsat om,. och ringa Jonniboy <3 Sussa sött svea rike, för de kommer inte jag göra...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Känns som den Linn jag känner! Älskar dig för att du är så skum =/

2007-02-22 @ 18:46:35
Postat av: Linn

Haha känns om om jag behöver poengtera att jag hada MASSA feber..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback