Mina svartklädda hjältar..

Heell Yeaah. Akropol - Sallén yesterday. Mina svartklädda hjältar ägde Rinkebyborna, you know, we don´t need you Urban Söderman! Historisk händelse?! Självklart. Första borta-vinsten mot Akropol ever, eller iaf på länge.. Skulle gärna vilja säga att det va tack vara min kära Erik Andersson # 10, men tyvärr inte. Fy skäms, vet att du kan bättre. Men i alla fall, sjätte segern på sju matcher, haha känns som att vi kommer ta direktplatsen till kvartsfilnal?!. Sallén - Plannja i år igen?


174236-2
Akropol - Sallén
80 - 92


Vaknade tidigt i morse, somnade om och vaknade, och somnade om  osv.. Checkade Jackass , Guud kan aldrig bli tråkigt att kolla! , Nu sitter jag och vet inte riktigt vad jag ska göra av min huvudverk. . kanske dränka den i ett glas vatten med alvedon? Sounds like a good idea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback