My sister rock!

Stabilt? För en stund sedan kom jag på att jag är så otroligt slö att jag har låtit '40 years old virgin'  gå om och om igen tre gånger, bara för att jag inte pallar sträcka mig efter omslagaren,. men jag ser det posetivt...jag kan snart världens sämsta film utantill.... MEN .: Förändring. Slöheten övergick till rastlöshet. Eftersom min tid som gymnast nu tyvärr är över så fick jag nöja mig med att köra lite med lillesyster och försöka lära henne att göra hennes 'mjuka övergångar' ännu mjukare...hahah jag har skrattkramp nästan exakt överallt.. kinderna, käkarna, magen, ögonen, huvudet... Ahh så den som sade att man inte kan umgås och ha roligt med en person när dte är mer än 7 års åldersskillnad, släng dig i väggen . My sister rocks!



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback