Sommaravslutning på fredag?

Känns som om hela sverige är överens, skippa resten av vintern och ge oss sommar. Majoritet 'JA' till det förslaget? För i sådanna fall skulle jag vilja föreslå att vi hoppar över resten av denna vinter. Varje sommar säger vi att ska bli den bästa och varje år blir den ett snäpp bättre faktiskt. Med tanke på vilken underbar sommar det va -06 så har jag skyhöga förväntningar på -07!
Hur gärna jag än vill försöka så klarar jag mig inte utan havet, sommarbruna avklädda människor, god-lucktande-cocos-solkräm, hängmattan, mängder bikinisar , beachvolley & sist men inte minst min lediga tid med Fanny. Så sommarskolavslutning på fredag? Någon som protesterar?, nej bra då slår vi fast det som beslutat.

174236-48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback