That´s my life.

Hemma at the moment, Per förklarade för oss på webbdesignen idag att 'järpar' är samma sak som kryddiga  bajskorvar, vilket ledde till att klassens majoritet åt sallad till lunch, som i sin tur leder till att jag just nu är extremt hungrig, som leder till att jag inte riktigt kan konsentrera mig på att plugga, så nu passar jag på att skriva lite blogg.se istället..så tack Per för upplysningen!
Helgen gick oerhört fort! Va i svinninge som sagt. Kollade på film , som om det va någonting annorlunda..Titanic, Mästerdetektiven Kalle Blomqvist, Rädda Willy 2 och Livvakterna..Mmm trevlis trevlis. ^^
Finns många saker som ligger högt upp på önskelistan denna gråa årstid;
  • Att sommaren, getingarna, havet, glassen och BBQ-festerna flyttar några steg närmare den 5 februari.
  • Att det blir Sallén - Norrköping i slutspelet om direktplatsen ur A2 ligan!
  • Att NRJ byter ut ett antal låtar mot nya..känns som deja vy varje dag.
  • Att mamma och marie lyckas fånga in några överklass pojkar, gifta sig med dessa och sedan skilja sig igen,. Alternativt vinna på lotto.
  • Att någon ger pappa fantasi att Inte laga indisk mat ikväll.
  • Att Jonni och jag får kraft att hitta på någonting snart, så vi slipper dega en dag till i sängen framför tv:n.
  • Att min telefonräkning hamnar hemma hos någon med mer pengar än jag ..
  • Att man kunde äta minst 20kg onyttigheter om dagen utan att gå upp i vikt eller skada hälsan.
  • Till slut, att jag får maxpoäng på matteprovet på onsdag.
Idag ska jag försöka möblera om på mina 10 kvadratmeter, inte lätt asså, defenitivt inte när både garderoben och sängen är fast..Men städa kan jag ju i alla fall göra, som en bit på vägen..Ingen lär ju ändå känna igen sig om mitt rum är städat.  Så högsta volym - Spelningslista:

-The world is mine - David Guetta
-Children of the revolution - Gavin Friday
-Proper Education - Erik Prydz
-Superfitta - Snook
-Wookie, Wookie - Machoman
-Thriller - Michael Jackson
-Fever for the flava - Hot action cop
-The sweet escape - Gwen Stefani feat. Akon
-Miss you love - Maria Mena

Äkta städarmusika a la Linnsay, så Let´s Köör.

So long..

...Haha kom inte så otroligt långt med städningen , utan fastnade här och hörde nu på radio att BigBrother är "till salu" - Om det betyder att det inte blir någe BB på länge skulle jag vilja kalla det skandal..Vill ha begär på den grymt mega maffiga stunderna då Anton, Ragger och Jessica kom ut på röda mattan, Igen igen igen tack.

Juste har glömt en väldigt viktig detalj, på grund av mina älskade stickade sockor är nu mitt huvud halft paj, ramlade i koridoren på väg till matten med ida.. och ja, ska man säga 6 gången gillt? Japp för det är sant: Hjärnskakning nummero 6 i ordningen. Illa men sant, dock en mild denna gången och ingen "Hej jag ligger hemma i 2 veckor och får inte röra mig". Men hoppas du fick dej ett skratt i alla fall Jonni .^^



19.53
Sitter och kollar på nya vårkollektionen från Gunilla Ponten, som alltid varit min stora insperation när jag sattsade på designen, synd att det rann ut i sanden...


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va mysit liv du verkar ha :)

2007-02-05 @ 22:06:56
Postat av: Anonym

gud va mysit liv du verkar ha :)

2007-02-05 @ 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback