The beauty and the geek

Gym class heroes - Cupids Chokehold        Is the BIG shit at the moment.

Nyttighet, nyttighet, nyttighet..Ja det kan funka :) Kom precis hem från gymet, känner mig otroligt pigg och ah,  duktig. Min nya livsstil? Ja du, Känns som att vi har hört det här förut va?
En helg framför oss igen, I morgon blir det mamma+mormor+syster+Linnéa-kvalitets tid ute i länna. Lockande eller? Härligt härligt. Ska träffa älsklingen på Lördag,. Shoppa? Eller blir det mysig filmkväll as usually? Ahh shit nu är jag en minut sen att ringa min kära Alice, Så sov Gott världen.

 
174236-25

Jag va bara tvungen att skrapa ihop några nya favoriter, kan ju alltid drömma ha?!
Om allt som blänkte på bilden va i min ägo, skulle lyckan vara gjord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback