. Babbel

This is fan bajs-najs.
Visade sig att fasters "inneboende" helt plötsligt träffat någon fräsch böna & moovar till Sthlm för att bli sambo. Som på beställning. & lägenheten kan ju inte stå tom och sammla dam, så lilla Linnsen blidde nu tillfrågad att flytta upp i tvåan dessa tre veckor jag bor i uppsala, och inte fan tackar man NEJ till ett sådant erbjudande. Så Linn har blivit med lägenhet, utan möbler & för tillfället även utan el. Haha. men jag tycker om ändå. Kommer ju ändå täcka hela golvet med alla kläder.

Har jobbat på kära Sävja förskola nu i två dagar, alltså tretton dagar kvar . Ojsan . Trivs . Men har börjat klockan sju båda dagarna så får ställa klockan på kvart över fem , för att komma upp ur sängen ca kvart i sex och cykla iväg typ halv sju. Cyklar mina 7 milometer, alltså 14 om dagen, alltså 70 hela kilometer i veckan, HALLÅ.. linn får fan motion. Plus att vi käkar nyttigt och springer, boxas och annat på Hammarbygatan.

Just nu sitter jag i Sigtuna för att umgås lite med mamma och moster, mormor och mattias oh många M det där. & lillesyster Elin , som inte börjar på M
Ska strax dra "hemmåt" uppsala igen för att komma i säng i lagom tid och upp en timme senare än "vanligt" i morgon.

Sov gott alla som har riktigt sommarlov. Spec min älskling som är bäst i världen och är extra pluttigt söt när han är packad. Alltså troligen dygnet runt nu på Gotland. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback