Här går det undan.

Elllo svea rike.

Tillbaka på hemmaplan nu igen , skönt som tusan. Greklands övärld va ju som vanligt fruktansvärt bajs-najs!
I bungalow nummer 84 på Makryammos va vi fan inte normala, bajs och kiss-humorn regerade och vi tre syskon med sämst humor i världen garvade så att våra päron två rum bort vaknade på nätterna.
 Shopping i fruktansvärt naajsa affärer och solbad i turkost vatten, yes sir jag skulle vilja åka tillbaka om ett tag.

Men men , kom hem i onsdags mitt på dagen och drog direkt hem till Jonni i svinninge, (:
Jonni - " jag trodde fan att du skulle vara brun älskling".. aha men tack så jävla mkt , hahah . Men äntligen fick jag sussa bredvid min Svensson som drog till jobbet klockan halv sex morgonen efter, själv går man upp kring 11 och åker hem och fixar lite.
 På kvällen åkte jag hem till Tessi för att grilla och bada i hennes pool med Sofy, Jacob, Malin och Alex. Fan jag har fan saknat dom små liven! Vi hade super mys men blev lite små jobbigt när jag märkte att jag inte kom hem, bussarna krånglade... så sov skavis med sofie i berga. :) Nu är jag hemma och väntar på att sömntutan Christian ska vakna så vi kan åka och bade eller nått, helvette.,. det är ju kallt ute.  Men men ..

Ska möblera om mitt rum och packa upp väskan också..
Plus att jag nu måste hänga upp kläder och käka..


Kommentarer
Postat av: maltzobjörn

skit kul att du kom! det måst göras om puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback