Vildsvins-trött fan

"Trött som en gasell" säger mPlutten , du det röcker inte.. för jag är vildsvins-trött... MINST!
Funderar på att slagga på golvet i natt, jag vet inte varför men ibland sover jag bara skönare så.
Kallt golv plus dunkudde plus jag är en god natts sömn.
Shit kom precis på att jag inet sovit hemma på typ elva dagar, fan inte likt mig asså!

Kom hem för en stund sedan ifårn "priates of the....3" Hm, om man säger så . den ska nog upplevas vid ett mer klarvaket tillstånd. Jag fattar noll av filmen och trots att jag faktiskt brukar ha ganska lätt att hänga med i filmer och vara klarsynt när det gäller krångliga konflikter och skit så fattade min 10 åriga lillesyster mer än jag av denna film. & då bör tillläggas att hon inte kan engelska och missar hälften av texten som rullar. Oj oj oj , nu sova!


Juste, fick supergod middag hemma hos
Syster och hennes kära Tommy igår, alltid lika trevligt att hälsa på och man känner sig alltid lika välkommen , tack kära EP plus man :D

image223

Haha hittade denna ganska sjukt komiska bild på Syster, Jag och Jonni på Ep playahead...från brolans student.. hahah känns som att det syns vem det är som har lätt att bli brun?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback