Walla

Sitter hemma hos storesyster och degar, planerna inför dagen har ändrats två miljoner gånger, men nu sitter jag tillslut här och ser ut som ett riktigt mähää, skulle egentligen hinna hem till Lina men missade kiss-bussen! Så nu ska jag vara lite social och senare dra hemmåt JonniPonni! Me like.
 I morgon blir det packning som gäller, flyttar ju över till faster i Uppsala över tre sommarveckor nu på söndag. Då blir det slitet utan min man och utan vännner och saker att göra. Det kommer bli böckernas-tid.. läste föresten Carolina Gynnings bok "Ego girl" i greklandet.. hahha skööning. Ärlighet rocks. "Små citroner gula" är nu också utläst. och nu vet jag inte vad jag babblar om längre..

H¨är kommer lite greklands bilder också :)

Trulls och Jag tredje dagens middag.

image217

Mina fötter. . .

image218

Storesyrran Ep och ja.

image219

Kommentarer
Postat av: Mickan

söt!
jag saknar dig jättemkt, å har tänkt å tänkt på att ringa dig hela sommaren. har bara mig själv att skylla för att det inte har blivit ett telefonsamtal, men ville bara att du skulle veta att jag saknar dig jättemycke!
massa kramar å pussar
Micaela

2007-08-02 @ 20:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback