Bye bye Playahead,!

GASH - jag fick nyss ett super-mega-stort begär efter att ändra mitt liv, till det positiva.. & till min egna stora förvåning går jag direkt upp till datorn in på Playahead.se och raderar mitt "konto" , sedan får jag en liten chock.. va fan gjorde ja det för? Jag har haft den där äckliga sidan sedan tidigt 2004... och nu är det över. Det känns befriande, skönt och STORT. Hahah jag vet , det är ett extreemt litet steg för männskiligheten men ett jävligt biggt steg för Linn Wedin!

Nästa punkt på listan..


- Börja umgås normalt igen. va nu det ska betyda tänker ni,.. men jag själv vet och dte är huvudsaken.

Fast kom på att jag har lite fler punkter som kan vara världa att tas upp!

- Denna är riktad till Jonni, No more jobbig Onödig butterhet från min sida.. Don't worry , be happy! + inga konstiga utbrott eller dampanfall! <3

- Plugget, iof är denna inte rellevant förens efter sommarlovet men då jävlar.. MVG här kommer jag!

- Mindre onyttigt, mer träning : inte bara för figuren utan mest för at jag fan börjar bli orolig över min egen framtida hälsa..ska ju börja på Urkraft och afrikansk dans efter sommaren.. så det är välle en början.!

- & den sista och största och viktigaste.. och jag inte ska dö när jag är 20 av att jag får en tvångstanke/tvångshandling att jag ska kasta mig ut från ett berg för att se vad som händer så måste jag nu säga hej då till dom äckliga tvångstankarna en gång för alla.

Hahah nej föresten , jag MÅSTE sluta säga "äckligt" hela tiden, trött på min själv!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag fick också något konstigt ryck elr vads man ska kalla det förrut och raderade min playahed XP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback