Lännaby - Underskattat!

OJ OJ OJ , OJ OJ OJ OJ, OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ.. haha svårt att få dit melodin i text.

Men i alla fall, igår fyllde i alla fall våran älskade monica 40. Trodde det skulle bli lita halvlamt men icke sade nicke. Med världens skönaste människor [speciellt min nya idol, Jonne!] haha så fanns det inte en ända död stund under hela natten. 120 pers va vi i en lada, yes yes I know.. men jag sade välle att vi va på landet ? Och i en lada behöver man inte ha några regler,.. skönt. & med min lilla pluttiga Victor i baren så kan det ju bara inte bli annat än bra. Victor slänger drinkar åt höger och vänster, den ena starkare än den andra. Jag och cissi "förkrökade" hemma hos mig, vilket skämt. En mer lättpåverkad människa än mig får ni ta och leta länge efter, men det kanske också berodde på att jag inet ätit annat än hårdbröd på två dagar innan. I alla fall va det sjukt trevlans och när Robban svängde förbi efter grönan blidde det extra ruulit. Drog hem till Monicas hus senare på natten och när vi började bli trötta i morse kring sex drog jag mig hemmåt för att sova i världens skönaste säng. Min egen. På vägen hemmåt (200 meter) så hade solen gått upp och jag passade på att sola lite innan jag gick in. (?) Vaknade 3 nu och drog över till Monica och folks igen för att käka rester till frukost med resten av byn. I like. ! Mitt land är sjukt underskattat! & visst kan folk på landet supa, mer än ni kan ana. hahah lovar, dom flästa på denna festen va mer packade än jag någonsin varit, de som känner mig kan ju då dra egna slutsattser (!)!


Mamma stod ändå för klockrenaste för kvällen, : Hon går upp på scenen lite lagom rund om fötterna och ska läsa en dikt riktad mot monica som hon själv har gjort (i nyktert tillstånd) ...& det första hon säger när hon går upp på scenen är "Hej, jag heter Pia. Jag bor där borta i grannhuset... jag är singel, det är däför jag har så kort kjol på mig idag .." 'big flurt' hahha hon är såå bäst..

Min nya Idol till höger..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback