Mbeki och Lohan filosoferar igen

Jag har en intensiv konvercation med min kära gode vän mBeki... vi diskuterar raggning och att vi absolut aldrig har raggat på varandra, spånar vidare och kommer fram till att jag aldrig raggar! [även innan jag hade pojkvän] - Jag flörtar. Idag har jag flörtat med:

  • En gubbe med emalje öga på tunnelbanan bara för att jag tänkte på framtiden - han skulle passa perfekt i en reklamkampanj för pensionssparande eller nått...
  • En otroligt läcker vaniljbulle på pressbyrån på uppsala central som bara ville ha mig!
  • En kille i ett telenorstånd som verkade kuna ge vika för att hjälpa mig bli av med Telenor... det funkade inte.. han bara garvade när han såg att mitt snitt låg på 650 kr i månaden..
  • Min pappa för att jag skulle kunna låna pengar osv.
Jag är tan tvekan en flörtig människa... mot allt levande och lite till.. men absolut inte på ett raggande sett. jag menar ingenting med mitt sociala snacka och späda blickar... men ibland så hjälper dom mig fram..

image205

Fundersam mPlutten

Kommentarer
Postat av: THOWE

Det är STOR skillnad på flört & ragg! jag flörtar hela tiden, men det är inte skyldigt ju ! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback