No way

Yes sir, då har resterna av min kompiskrets också ledigt, men sommarlovsfellings NOT!
Igår va det poolen i bergshamra city (HAHA) som gällde. Alla älskade gamla nior samlas och har kul, eller nått.
Skulle egentligen åka hem från skogen med Nilsson på moppe och sova där i Riala. Men mor min förbjöd mig att åka moppe i det kalla vädret mitt i natten utan tjocktröjja (eftersom jag tappade min favorit under kvällen) så hon erbjöd taxi och skjuts,hon är sjukt söt asså. . Skjuts blidde det med Froj och nu sitter vi här i varsin morgonrock och är mobbade på landet. Tycker om det! Men sommarkänslor , no way, inte ens sol ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs min blogg och rekommendera denom du tycker den är bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback