Skänk en slant kära farbror och tant..

Haha det rimmade,. men i alla fall så tänkte jag plåttra ihop en fin inköpningslista så jag kommer ihåg vad det är jag ska lägga pengarna på när jag får dom någon gång i framtiden,.

  • Converse - Faktiskt så äger jag inga converse och har aldrig gjort, konstigt. Skulle behövas i min garderob, vita orginalmodellen ett par sådanna så är jag nöjd och gla.
  • The oversized väskan...har ett flertal men ingen enkel som håller i sig som ma inte tröttnar på.
  • Enkla shysta svarta shorts - Här snackar vi basplagg.
  • En tunika - inspereration á la Africa!
  • Nya tights - i många färger och "former"
  • Bikini - modell : Jessica Alba ljusgul och rumpsnygg!

Ja den listan kommer byggas på undan för undan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback