Summer of 69

  • Summer of 69

Shiiit, ohh nu är det nära.. 11,5 timmar tills planet lyfter från arlanda mot athen.  Speedad till tusen och resfeber är bara förnamnet. Packningen är inte klar än och bikinipaniken är näära, har inte en ända bra-sittande-fin-sommar-bikini. Mp3 är fullsprängd med sommarmusik och batterierna sitter i fläkten. ..våtsetvetter, solkräm, sarong och pocket's är införskaffat, jag är helt enkelt redo för att dra ... aja i princip i alla fall.

Va och lämnade älskade Ben-j i Uppsala idag åt farmor och farfar som ska vara hundvakter, passade på att fira min födelsedag lite till och hämtade motorcykeln...wii va härligt att åka.!

Vaknade upp hemma hos Jonni i svinninge i morse.. sade hej då kvart i sex när jag fortfarande halvsov., fan det kommer vara tomt att sova själv på thassos, men fan är nog bra att få längta lite efter honom.

Nu måste jag fortsätta städa och packa så jag får se om jag hinner i till stan och ta en fika med Ina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback