Tack Linn!

Fick precis ett otrolig återfalls.. ja va ska man kalla det? - Tvångshandlings-handling.

Va på väg hem från bussen när jag hör bommarna bakom mig fällas ner,och hur den äckliga roslagsbane-ljudet bara får håret i necken att resa på sig! fan jag bryter mot min egna regel - Jag vänder mig om och ser tåget åka förbi.. jag trodde faktiskt att hela min äckliga tvångs-grunkamojs va över men jag får sådan panik av att jag hinner se tåger passsera att jag kanppt vet vad jag ska göra.. ser en bil bakom mig och är helt sjukt säker på att bilen ska plocka upp mig... bilen åker förbi och jag närmar mig huset..får en stark tvångstanke att jag ska klara av att gå på händer från parkeringen fram till dörran, visst jag har kunnat det förut ..men tro mig, inte med flippflopps, jeanskjol och ballonglinne.! Står och verkligen intalar mig själv att det inte behövs med pressen blir så stor - här börjar jag gråta... och sedan ser jag en katt. Min katträddsla spelar stor roll in i bilden och jag är helt säker på att jag ska dö! Hyperventilerar och tar tag i handtaget - trampar på dörrmattan och sparkar av mig skorna.. Shit, jag stod emot två tvångshandlignar idag kära folket! Grattis jag själv!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Stackars vän! Jag skickar miljoner pussar å kramar till dig!!!

2007-06-07 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback