Ush för torra läppar

Gash - Grekland med hela tjocka familjen innom tre korta dagar.. Läste på EP´s blogg att hon, Ja & Nippe ska bo i en bungalow tillsammans, yes yes...mys pys! Jag håller på att packa för fullt, men det står stilla ändå. Hittar absolut ingenting i klädväg jag vill ha med mig. Känns som att mina sommarkläder är Vinter-varma i jämförelse med vad man vill ha på sig i Greece. Så det blir och panik-införskaffa en hel del av min lilla peng jag har kvar på kontot.
Hittade i och för sig tre par as billiga skor så det finns till förfogan [har aldrig riktigt fattar vad förfogan betyder så gör som småbarnen på förskolan och testar mig fram] men jag behöver fortfarande:

  • Ett stycke Klänning, lätt strand-sak!
  • En fruktansvärt behövlig vacker tunika till enormt rea-pris?!
  • Bikini, fan jag vill också kunna ha hm´s 99 kronors bikinisar, men pappa har iaf lagt ut 300 kr till mig för att köpa en bikini som stödjer mitt boobs-problem!
  • Solkräm, måste ha min favorit som jag inte vet vad den heter, men finns iaf på Ica i Kyrkbyn.
  • Våtservetter - aldrig Grekland utan dom tack.
  • Mjukisshorts för 99 kr (BINGO) från Hm.
  • Lipsyl - ush för torra läppar.!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Usch för torra läppar! Instämmer helt! Finns en som heter Eucerin, finns på apoteket. Det är en tub med mirakelinnehåll för läpparna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback