(:

Ahh, då har jag och min herr svensson passerat ett halvår tillsammans. Känns skönt att veta att jag faktiskt hade rätt för sissådär 10 månader sedan när jag sade " ohh Han!, han ska jag ha " efter att blivit 'nerprejjad' av Jonni på nollningen. m, va i alla fall hemma hos nissarna Svensson i svinninge igår, jag och jonni hamnade på kvällen ute på uppfarten till huset där vi låg i säkert en halvtimma och bara pratade och längtade vidare till sommaren, Elvis ville också vara med och kom och pillade med sin svans i våra ansikten. Han är typ den tjockaste och gulligaste katten, haha den enda gulliga katten om jag får säga va jag tycker med min katträdsla. Jag vet inte, men jag gillar elvis för att han är så tjock, känns som om jag skulle kunna springa ifrån honom om det skulle behövas. (: Men tack ska du ha för ca 6 underbara månader Jonni!

image189


Men för att skriva vidare så va jag med Jonna och Mathilda i Täby Centrum idag och fönstershoppade, myspys och sedan blev det hem och baka muffins som va rinniga i mitten , så det ska vara!

Och så här appropå ingenting så är jag faktiskt stolt över mig själv just nu, är nämnligen nominerad till årets elev i grafisk komunikation A på TEG :) kul kul!

Tjoflöjt och Ciao

Kommentarer
Postat av: THOWE

naa :) grattis till er!

Postat av: Anonym

Ni är ju för söta tillsammans!! :D

2007-05-30 @ 18:42:23
Postat av: Linn

Thowe - tack så jättemkt (:
Anonym - Åhh gulligt av dej ^^

2007-05-31 @ 00:54:48
URL: http://meamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback