Ingen uppstyrd match...

Ja, jag känner mig extreemt liten ... tre taggade aik.are hemma hos maltzo, pizza och dricka hjälpte inte vårat stolta lag att vinna, och Mbeki, Daliano, Nicke och Kim styrde inte heller upp matchen live, fy fan asså. Men grattis Djurgården ... ! Det där kommer ni behöva. Igår syndade jag grovt, hade på mig Jonnis '100% djurgårdsjävlen, DIF mot rubbet" -tröja, Pinsamt Linn Pinsamt! Men lovar att det bara va för att "krydda" mitt och hans förhållande lite , haha skulle aldrig lämna "Allmänna Idrottsklubben , AIK...vi é överallt... "

Såhär så mitt och jonnis sms-schema ut under derbyt:

AIKs grymt snygga mål i fösta halvleken

Linn - Ja du...

Jonni - ?

Linn - Ja hur tycker du att det går? <3

Jonni - Hur fan tycker du domarn dömer?

Jag är på väg att skicka ett fruktansvärt bra sms om att vi hade slagit vad om att han skulle skylla på det ...när Djurgården lyckas sätta det första målet , iof ganska snyggt.

Jonni - Berätta hur det går

Djurgården sätter sitt andra mål och Jonni ringer upp inom två sek...

Jonni - Hur går det för er Älskling?

Linn - Jo det går as bra för oss, hur går det själv?

Jonni - Sluta lådsass att du unte bryr dig...

Linn - Jag bryr mig som fan , men grattis till målen, det lär ni behöva..

Jonni något knäckt över att jag inte tog det hårdare (jag spelade som fan) säger hej då ...

AIK släpper in ännu ett mål...och Jonni ringer upp...

Jonni - Hej hå , Hej hå vi hatar AIK, ett sopigt gäng, med noll poänd, Hej hå, vi hatar AIK...

Han va sorjligt, ÄCKLIGT stolt..jag spyr!!! Det märks att Djurgårdare inte är vana att vinan över "oss..."


Idag tog i alla fall 3orna studenten på TEG, otroligt taggat men sorjling..hej så Ramin, Kim och alla andra gossar och tösar..sedan fick jag skynda mig hem för att träffa grannbarnen och lära känna mina nya barnvaktsbran lite bättre... presssade en dockumentär och familjer med 10 barn eller fler, OJ OJ OJ säger jag bara, Top Model 5, Project Runway och "pussy Cat Doll's" eller hur fanken allt stavas..

I morgon blir det brännboll med andra "taggade" (hoppas jag) ... ettor på Täby Enskilda... och sedan jobba på Murgrönan i några timmar.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback