LUKTSINNE PÅ TOPP

Jag måste bara få fundera högt lite - Varför i helvette är jag så känslig för lukter? , Som när vi spelar basket på Idrotten och jag får värsta lukt-känslan, skriker högt att basketbollen luktar Älg-slakt... kollar upp och märker att Alla kollar frågade på mig - Oj juste, glömde att jag är ensam uppväxt på landet här (men alla borde ha känt hur stark älg-slakts lukten var) , eller som nu .. jag sitter vid mitt skrivbord och känner att det luktar Mjöl (?!) inte bar mjöl, utan det luktar nollning! Exaaakt som det luktade när jag kom hem där i slutet av september och kröp in i duschen här hemma och EP och Nippe bara garvade åt mig när jag glömde stänga dörren när jag skulle duscha (vi har spegelvägg utanför badrummet så man ser direkt in i köket och tvärt om) Aja, tåls att tänka på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback