OROLIG DOTTER!

Hur kan man lyckas hamna i en 40-års kris när man är 16? Seriöst, inte långt kvar till 18, 19, 20 sedan är du helt plötsligt 40, och efter barn, villa, volvo och golden retriver är det bara graven som väntar , exakt så känns det . Egentligen är min kris mer än otrolig åldersräddsa, en räddsla att dö. Ush och fy .

Men för tillfället har jag annat att tänka på , jag har nämnligen tappat bort mina två absolut käraste saker.

  • Min kamera, trodde den skulle ligga någonstans under kläderna på golvet , men icke sade nicke.
  • Min älskade mamma, jag förstår inte. Hon har han om lillesyster denna veckan så hon måste ju vara hemma hos sig. Fan klockan är kvart i elva och mammsen svarar inte på någon av telelurarna och har inte gjort sedan klokan 9 i morse.... Vart kan hon vara liksom?, så stort är inte vårat hus! O R O L I G   D O T T E R !
Hade Nationellt prov i matte idag ,.. yes yes yes yes, för första gången i hela ettan lyckas jag göra ett helt prov utan att få extrem prov-panik. Känndes som om jag kunde allt, hoho jaja, stolt över mig själv.

Fått sommarjobb, haha på en ny förskola. I Uppsala. Så blir boende hos trevliga släktingar hoppas jag :)

Sussa sött svea rike.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback