"Stiletto Run"

Ja ingen kan ju läsa och sedan gå oberörd där ifrån, åhh det bara kliar i benen när jag läser om tha "Stiletto Run - 07" Har kikat på tävlingen länge men inte vågat anmäla mig, och sista anmälningsdatumet va ju ett bra tag sedan .. ush och fy att jag inte tog tag i saken då! Så i morgon blir en kvinna otroligt lycklig och får 100 000 svenska kronor att shoppa på Dry Lake för... bara för att hon gjort det som vi kvinnor gör som bäst... gå i högklackat, nåväl kanske liter mer än gå.. hon måste ha sprungit i en rasande fart i minst 7 cm höga och max 1,5 cm breda klackar.. jag skulle utan tvekan åka in och kolla på det något udda loppen i morgon i Kungsträdgården om jag inte skulle jobba.

Good Luck all modiga kvinnor."

Updatering: haha mycket lyckligare nu när jag läste att man måste vara 18 för att delta... så ingen ångest att jag inte anmälde mig.. men Stiletto Run -09 se upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback