Ush och fy

Den eviga längtat efter sommaren är över, inte för att det riktigt är värme och sol ännu .. men nu kommer jag ihåg varför jag verkligen kan hata sommaren ibland - allergier, ush och fy . Pollen ja visst, massa.. men kanske mer på våren än sommaren...och sedan gräs, jävla gräs... jag vill och kunna sitta i gräset och gräva med tårna i det gröna, men icke sade nicke - jag får utslag överallt, nästan rinner och ögonen bokstavligen pumpar ut tårar! & detta äckliga håller i sig hela jävla sommaren, och sedan har vi ju djuren som nu börjar vistas utomhus och deras particklar och hårsäckar sprids med vinden.. bajs också... ! & sommar - 07 blir det bara en vecka utomlands, en liten ynka vecka utan rinnande näsa och ögon.. haha men värst är ju ändå utseendet, stackars Jonni som ska umgås med mig när jag ser ut som en levande-död?! Röda ögon, röd näsa, täppt näsa och vit hy ( hahah vet inte varfö men man känner sig så mkt blekare när man är "förkyld") inte undrta på att vissa kallas "knarkis" på sommarhalvåret.!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! jaa, visst är dom snygga :) synd att du inte hann upptäcka dem innan din bal :) båda går att beställa ifrån asos.com, kolla under womens collection > going out dresses, så ska du nog hitta :) Hade bra!

Postat av: Nathalie

Hej gumman japp jag har skaffat blogg:)

2007-05-24 @ 13:11:56
URL: http://www.nathahalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback