EFTERLÄNGTAT STRÄCK..

Äntligen dags, vaknade precis upp ur en ofrivillig men behövd mitt-på-dagen-tupplur och är nu fast besluten att det är precis här jag ska dra mitt sträck, lämna mitt gammla bloggande bakom mig, tralla vidare och börja om!



Glöm precis allt som står nednför sträcket ovanför, förutom denna mening föresten, den står ju under mitt kära sträck men tolka den som om den står ovanför, .. fast nu undrar jag varför jag bara inte skrev det här över sträcket så jag hade sluppigt [stavning..slappt, slippit?!] förklara allt det här krångliga, knas!

Kommentarer
Postat av: Thowe

ag skulle jättegärna göra det, men det är inte jag som fixat! sanna gjorde det åt mig.. hon heter wiiiberg.tjejsajten.se :) eller med två "i" bara.. :) kram!

Postat av: Sanna

svar: dra iväg ett mejl till mig (adress finns på min blogg) o skriv lösenordet o användarnamnet till din blogg o ladda upp bilden du vill ha större så fixar jag de.

2007-09-24 @ 07:09:54
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Thowe

jag har också hört det, för brösten växer fortfarande till en viss ålder :) .. men har läst om en tjej som fick bröstcancer vid 20årsålder, så snart äre dags att börja kolla sig!

2007-10-08 @ 21:00:39
URL: http://THOWES.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback