Raket-shopping & "råka illa ut-löften"

Oh härliga shopping - Som sagt, fick min mini-lön och mini-stidiebidrag i helgen så idag blev det lite "Nästa T-centralen"-shopping med mormor. Åt & strosade omkring i lugn takt, med när min älsakde Kerstin hade tagit färdtjänsten från Gallerians huvudingång for jag omkring som en skott mellan mina fyndställen. När jag är på G - då gäller det att se upp, det går tyvärr inte att stoppa mig. Men billigt är bra och det håller jag mig till även när jag "raket-handlar", som tur är.

Införskaffade:

I dagens inköpningslista finns blandannat min
drömmväska [till höger] & De gröna glasögonen från Wedins. Yippie, I'm happy. Hitta också ett par härliga stövlar från Din Sko som jag inte kunde motstå, .. resten va mest småsaker som Mitt lila naggelack som jag drömmt om och suktat efter grymt länge nu, Äntligen! mm..

Mysigt med Mormor & Linn dagar ibland, trots att min älskade mormor är både blind och senil är hon det trevligaste shopping-sällskapet jag kan tänka mig. Fler sådanna tack...

Juste glömmde att berätta att jag & min "tvilling" brytit vårat "hålla oss ifrån varandra, för vi lyckas alltid råka illa ut när vi är tillsammans"-löfte, tack gode gud, träffades igår äntligen. Har varit sjukt svårt att hålla sig borta ifrån min Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback